Dijous 1 de febrer a les 21:30h nova sessió del Subhastast on poder gaudir d’una subhasta i la cuina al mateix temps. ENTRADA GRATUÏTA.
Amb questa iniciativa, Retrolalas i el Restaurant del Foment han volgut crear un esdeveniment per passar una bona estona i reviure el passat a través dels objectes en un format de subhasta nostàlgica acompanyada de les especialitats culinàries del Restaurant del Foment.
Així doncs, us convidem a viure aquesta experiència divertida entre objectes recuperats del passat que de ben segur ens transportaran a la infantesa (i fins i tot a la dels nostres pares o avis).
Normativa del Subhastast
- Els objectes a subhastar han de ser objectes d’època, vintage o antiguitats. Tots els lots seran valorats per l’organització qui decidirà si poden o no sortir a subhasta.
- Tothom qui ho vulgui podrà portar un màxim de 10 objectes, els quals sortiran aleatòriament a subhasta (tots o tants com siguin possibles dins del temps que duri l’esdeveniment. Aproximadament 1 hora)
- El objectes s’hauran d’exposar entre les 20:30 i les 21:30h per tal que tothom tingui temps de veure’ls.
- Tots els objectes han de venir degudament marcats amb el preu de sortida decidit pel propietari de l’article.
- L’organització s’emportarà la comissió del 20% del preu final dels objectes venuts.
- Les licitacions (pujas) seran de mínim d’1€ i il·limitades.
- El postor guanyador ha d’efectuar el pagament (en efectiu) al venedor corresponent en el mateix moment de l’adjudicació i entrega de l’objecte.
- Una vegada realitzada una licitació per un objecte, és vinculant i no pot desdir-se.
- Al finalitzar l’acte, els objectes que no hagin sortit a subhasta o no hagin estat venuts es podran comprar, negociant el preu directament amb el venedor.
- Es prega seriositat i un comportament adequat a la sala.
Anuncis